Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Νυχτερινή συνάντηση

     Εμφανίστηκε μπροστά μου, μέσα στη νύχτα, ξαφνικά. Τα μάτια της έλαμπαν, η μαύρη της γούνα γυάλιζε.
     - Τρόμαξες; με ρώτησε.
     - Όχι, απάντησα.
     - Θα τρόμαζες αν γνώριζες ποιός είμαι, είπε και με κοίταξε επίμονα.
     - Δεν νομίζω να μην βλέπω, απάντησα. Και αυτό που βλέπω είναι μια μαύρη γάτα. Ο μόνος τρόμος που θα μπορούσα να αισθανθώ θα είχε να κάνει με την γρουσουζιά που λέγεται ότι φέρνουν οι μαύρες γάτες...
     - Κούνια που σε κούναγε...
     - Δηλαδή, θέλεις να μου πεις ότι δεν είσαι γάτα;
     - Γάτα με βλέπεις εσύ, εγώ όμως είμαι ένας άγριος, μαύρος πάνθηρας.
     - Σαν μικρός είσαι για μαύρος πάνθηρας, μήπως δεν τρως το φαγητό σου; αστειεύτηκα.
     - Μην κοροϊδεύεις, θα το μετανιώσεις, αγρίεψε. Είμαι μαύρος πάνθηρας, αλλά μια μάγισσα με μεταμόρφωσε σε γάτα, αυτό είναι όλο.
     - Εμένα, πάντως, γάτα μου φαίνεσαι.
     - Μη με υποβιβάζεις σε αυτό το επαίσχυντο αιλουροειδές που απαρνήθηκε τη φύση του και ζητιανεύει χάδια από τον άνθρωπο, το πιο άχρηστο ον που αυτή την στιγμή υπάρχει στη γη...
     - Ε, εντάξει, τώρα νομίζω ότι υπερβάλλεις..
     - Δεν υπερβάλλω καθόλου. Βρε, συγκρίνεται το οικόσιτο με το άγριο; Εμένα, η καρδιά μου είναι ατρόμητη, εμένα με φοβούνται όλα τα ζώα της σαβάνας... Ενώ τη γάτα, το πολύ-πολύ να τη φοβηθεί κανένα ποντίκι...
     - Παρ'όλ'αυτά, το εξωτερικό σου δεν εμπνέει ιδιαίτερο φόβο.
     - Ναι, αλλά σημασία έχει το εσωτερικό. Εγώ, λοιπόν, παρ'όλο που το παρουσιαστικό μου είναι παρουσιαστικό γάτας, η καρδιά μου παραμένει το ίδιο ατρόμητη, γι'αυτό κι εγώ παραμένω πάνθηρας, όπως και να μοιάζω εξωτερικά.
     - Αν το λες εσύ... Είσαι, πάντως, αρκετά υπερόπτης.
     - Καθόλου, απλώς λέω την αλήθεια. Δεν μπορώ να αποσιωπήσω το γεγονός ότι είμαι γόνος μιας τιμημένης οικογένειας πανθήρων. Ο παππούς μου ήταν ο φόβος και ο τρόμος στην πατρίδα και κανένα ζώο δεν αισθανόταν ασφαλές, όσο ζούσε εκείνος. Μια φορά, στα νιάτα του, σκότωσε μόνος του μισή αγέλη αντιλόπες. Αν πεις, δε, για τον πατέρα μου, ήταν ο μόνος πάνθηρας που τόλμησε να αναμετρηθεί με ρινόκερο και να βγει νικητής. Όπως βλέπεις, έχω κάθε λόγο να είμαι περήφανος, αφού και εγώ κληρονόμησα τα ίδια γονίδια.
     - Καλά, εντάξει, με έπεισες. Πες μου, όμως: τι σε φέρνει εδώ απόψε;
     - Ψάχνω τα ίχνη της μάγισσας που με μεταμόρφωσε. Δεν πιστεύω να είσαι εσύ!
     - Όχι, εγώ τυχαία βρέθηκα εδώ. Αλλά γιατί σε μεταμόρφωσε σε γάτα;
     - Επειδή με φοβόταν, γιατί άλλο;
     - Θα μου επιτρέψεις να σε βγάλω μια φωτογραφία, για να θυμάμαι τη συνάντησή μας;
     - Τους μισώ τους παπαράτσι!
     - Δεν θα είναι φωτογραφία παπαράτσι, αν μου δώσεις την άδειά σου...
     - Καλά, βγάλε μία μακρινή. Δεν θα τη δημοσιεύσεις, έτσι;
     - Μην ανησυχείς, αν τη δημοσιεύσω δεν θα πω ότι ήσουν εσύ, θα πω ότι ήταν μια μαύρη γάτα.
     - Εντάξει, λοιπόν, γεια σου τώρα.
     Είπε και εξαφανίστηκε. Αλλά μόνο για λίγο. Δευτερόλεπτα μετά πέρασε από μπροστά μου σαν σίφουνας. Ποιος να ξέρει τι ήταν αυτό που τρόμαξε την ατρόμητη καρδιά του; Βρε, λες τελικά να ήταν απλώς μια μαύρη γάτα;


Σημ: Η φωτογραφία είναι δικιά μου

14 σχόλια:

  1. Πίπη μου σπλέντιτ!
    Οι φανταστικές σου ιστορίες πάντα μου αρέσουν . Έτσι και η γάτα-μαύρο πάνθηρας μπαίνει στις Ιστορίες της Νύχτας! Που δεν είναι διαγωνισμός. Είναι απλά το κίνητρο να γράψουμε. Για αυτό αν έχεις ξανά έμπνευση με χαρά θα σε διαβάσω! :)))

    Φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ, Αριστέα μου! Μα είναι ντροπή να σε παρακολουθώ τόσον καιρό και να μην σε τιμήσω με μία ιστορία...
      Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Εχμ, μπορεί να βρήκε τη μάγισσα που έψαχνε (μα κι εσύ! Λίγη πίστη!). :-) Η ιστορία σου μου άρεσε, μου θύμισε λίγο μικρό πρίγκιπα, λίγο Τζιάνι Ροντάρι, μαγικο-σουρεάλ κατάσταση. Έχω και αδυναμία στις γάτες... Με χάλασε μόνο το γεγονός πως είχα σκεφτεί να γράψω μια δεύτερη ιστορία σχετική με ένα νιαουράκι, με το οποίο... γνωρίστηκα χθες χαράματα και τώρα, πάει η πρωτοτυπία! ;-) Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα σκεφτεί ότι μπορεί να βρήκε τη μάγισσα, μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
      Να την γράψεις την ιστορία σου, εννοείται, έτσι κι αλλιώς ο καθένας έχει τη δική του οπτική γωνία.
      Καλή συνέχεια και σε εσένα.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα σου Pippi και καλό σου Μήνα.
    Πρώτη φορά επισκέπτομαι το μπλογκ σου και δεν έχω διαμορφωμένη άποψη με τη θεματολογία την οποία τώρα ψηλαφώ σιγά-σιγά.
    Η Ιστορία σου πολύ πρωτότυπη και πολύ ευρηματική.
    Αυτό το "παιχνίδι" Γάτας-Πάνθηρα, μικρό-μεγάλο, έχει τους συμβολισμούς του και το χιούμορ του.
    Να σου ευχηθώ το καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Giannis Pit! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου. Όσο για τη θεματολογία, για να μην παιδεύεσαι θα σου πω ότι είναι "ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή".
      Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω.

      Διαγραφή
  4. Αααα! Φανταστική ιστορία?? Μου αρέσουν πολύ αυτού του είδους τα γραπτά, γιατί μας κάνουν ξανά για λίγο παιδιά, που όλα είναι δυνατά και μπορούν να συμβούν!!
    Ωραίος ο πάνθηρας!! :))))
    Καλό βράδυ Pippi!!! Καλό μήνα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνάντηση είναι πραγματική, έλαβε χώρα εχθές το βράδυ. Αλλά πάντα μου άρεσε να υπάρχει μία εναλλακτική πλευρά της πραγματικότητας.
      Χαίρομαι που σου άρεσε ο πανθηράκος μου, πάντα έβλεπα τις μαύρες γάτες σαν πάνθηρες.
      Καλώς ήρθες στο μπλογκάκι μου, και καλό μήνα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα, καλό μήνα, καλη εβδομάδα και καλως σε βρίσκω.
    Χάρηκα ιδιαίτερα που σε βρήκα σε μια ανάρτηση με τις Ιστορίες της Νύχτας που παρακολουθώ και λατρεύω.
    Πολυ ωραια και η δική σου συμμετοχή.
    Οσα εχω διαβασει μέχρι στιγμής είναι ξεχωριστά και ιδιαίτερα.
    Συγχαρητηρια.
    Να είσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου.
      Είσαι ευπρόσδεκτη, να περνάς όποτε θέλεις.
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Pippi, έρχομαι από το blog της Αριστέας να διαβάσω την δική σου ιστορία για την Νύχτα και ενθουσιάστηκα. Πολύ μου αρέσουν οι ιστορίες αυτές. Μου άρεσε και ο γάτος που είχε την δύναμη να πείσει τον εαυτό για το μεγαλείο του και να τον αγαπήσει για πάνθηρα και ας μαρτυρούσε άλλα η εμφάνιση του. Μου θύμισε την φράση "αγάπησε τον εαυτό σου έτσι όπως θες να σε αγαπήσουν".
    Μπράβο σου για την υπέροχη ιστορία. Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα γούστα μας στις ιστορίες ταιριάζουν, και εύχομαι να διαβάσεις πολλές τέτοιες ιστορίες.
      Πολλά φιλιά και σε εσένα!

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά παραμυθένια ιστορία!! Καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς με βρίσκεις, αγαπητή evonita! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου.
      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή

      Διαγραφή

To comment or not to comment? That is the question